Dagar kommer och går

Jahapp, här sitter man i soffan och tror att jag bloggat iaf varannan dag denna vecka då jag haft inlägg i huvudet, men när jag sedan går in och kollar visar det sig att jag inte bloggat på en vecka????? Förstår inte vad det är som händer att det inte blir av då jag har massor med inlägg i huvudet... Jaja, sånt är livet.

Hur som haver:
Först och främst så skötte sig Fanni super på första träningen. Var endast lydnadsövningar, bland annat klockan som jag avskyr väldigt mycket haha, men måste säga att det gick bra ändå! Väldigt nöjd med henne och är så glad <3 Resten av veckan har hon jobbat på bra både på banan och i skogen. Igår blev det vila för både Fanni och Ellie då vi firade mormor som fyllt år. Så idag fick Fanni lite "lång låg" jobb på banan vilket gick bra! Mycket sidvärtsrörelser jobbar vi med nu för stretch och lösgörande. Märker stor skillnad från gång till gång så det är väldigt kul! Bokat in tid hos tandläkaren också, blir spännande att se hur hennes mun och tänder ser ut!! (Fingerscrossed!!!)

Fina lilla hästis!

Lilla Ellie går så bra hon med här hemma. Hoppade lite småhinder i onsdags, skogen i torsdags och igår vila. Idag skulle några egentligen prova henne men det blev inte av så då fick jag till ett riktigt trimpass inför morgondagens provridning. Hon car så himla himla fin, lydig, lyhörd och ja helt enkelt perfekt😍 Hon ger mog alltid en bra känsla men idag var den extra bra! ❤️

Missade typ hela dagen hemma idag så imorgon ska jag ta igen det genom att vara effektiv som tusan!!