Vinterland

Å hej och hå, här har det minsann kommit snö under veckan! Vi verkar ändå ha relativt lite snö här, så det tackar jag för! Älskar verkligen vintern och snön, men tyvärr så blir det så mycket mer bök med hästarna när det är snö så det är mindre roligt. 
 
 
I söndags gick Fanni även då riktigt bra, var kul att få hoppa lite "på riktigt" och jag tycker vi skötte det bra. Att ha i bakhuvet är att jag faktiskt tidigare bara varit på en hoppträning samt bara hoppat några plutthinder här hemma. Otroligt nöjd med henne och det k'nns så himlans bra! I måndags var det inge vidareväder här och då Fanni hade skor utan broddhål var det omöjligt att kunna rida. Igrå fick hon nya skor på sig och även broddar så igår joggade vi lite på banan och hon kändes kalasfin! 
 
Idag blir det vila igen då vi under morgonen var med henne hos tandläkaren. Var en del att fixa så det var toppen att vi kunde se över munnen nu (extra plus att veta hur hon ser ut nu när hon är så ny fortfarande också!). Blir spännande att se hur hon känns imorgon när jag rider henne :D Hon hugger gärna fast lite i höger sidan så det blir spännande att se om det var i munnen som det satt (skulle kunna va så då hon var väldigt vass på ett ställe) men samtidigt blir skulle det kunna vara att hon sitter fast någonstans i kroppen. Återstår att se! 
 
Såhär trött blir man med sedering haha, sötan <3 
 
 
Nu ska jag med mamma och hennes häst på träning och sedan ska Ellie motioneras! <3 Skönt med en extra ledig dag såhär mitt i veckan, har hunnit med annat som kommit efter så det var välbehövligt!