Sjukstuga & träningshelg

Jaha ni, vaknade upp i torsdags och var då inte på min bästa sida, visade sig att jag hade feber och nu hade sjukdomen brutit ut efter några veckor på känn.... Perfekt inför helgen när det står träning på schemat både lördag och söndag... Hur som så var jag hemma och sov halva dagen både torsdag och fredag faktiskt. Och tur var npg det för när jag vaknade upp i morse kändes jag bättre! Förkyld som attan, men jag kände mig ändå pigg! Blir spännande att se hur jag mår imprgon ;)


Idag var det dags första första träningen av två för Andreas Erni som är här i Sverige på besök. Otroligt roligt att få vara med!
Fanni har skött sig riktigt bra, hon var väldigt pigg och glad att få hoppa idag så det var riktigt kul! :D fick en bra känsla inför morgondagen, skönt och roligt! Nu är det uppladdning med sängen som gäller!

Fina hästis! Från provridningen, åh vad skönt det vore med lite värme och sol hehe