Härlig Fredagkväll

Vet ni vad, det finns nog nästan ingenting som får mig att må som bra som att spendera hela kvällen i stallet. Underbart!! Mitt ena knä som jag har lite problem med till och från var inte på topp idag. Det kändes verkligen som att någon högg en kniv in i knäet. sedan smärtfri några minuter och så har det hållt på hela kvällen... vidrig känsla. Nog om det, var med mamma och hennes häst på träning ikväll med, och hann helt enkelt inte rida Ellie innan det.Var hemma strax efter tio så då var det bara att sätta igång, och alltså jag tycker det är så himla mysigt och helt enkelt bara härligt att vara ute i stallet så sent. Närj ag gick på högstadiet red jag nästan alltid första hästen runt 21 och brukade komma in runt 23.30. Förstår inte hur jag fixade det med skolan också, men ack så jag älskar dessa sena stallkvällar. 
 
 
 
Fanni hade vilodag även idag, men imorgon ska hon igång igen. Det är alltid bra med ett litet "break" ett par-tre dagar tycker jag. Passade bra nu flör Fanny också när hon varit här ett tag, bott in sig och så. Då känns det som att det är bra att hon får någon extra dags vila för att landa fysiskt också. Ska bli så spännande imorgon och se om jag känner någon skillnad i ridningen efter tandläkarbesöket! Nu däremot ska jag ta kväller! HEJS