Fantastisk dag

Idag har det varit en sådan fantastisk och harmonisk dag minst sagt! 

Vädret har varit toppen, lite kvavt men vad gör väl det när det är varmt och skönt! 

Började med att ta en liten sovmorgon. Steg upp vid 10-11 någon gång för ovanlighetensskull hos min älskade. Åt en mycket god frukost och därefter stack vi ut och gick i lite mer än en timme i skog och mark. Det var verkligen SÅÅ himla rofyllt, harmoniskt och underbart. Det var så fint i skogen och det var så skönt att bara gå. Ingen stress eller någonting, det var verkligen fantastiskt. Åt sedan lite lunch när vi kommit tillbaka och därefter begav jag mig hemåt. 

Väl hemma stack jag ut och red en sväng i skogen på Ellie, som var minst lika fantastisk och underbar som promenaden. Älskar att vara ute!! Fixade stallet i lugn och ro, borstade lite på lille Ludde och Acorat och bara njöt av allt. Calle fick nya skor på sig så han fick faktiskt vila, förutom en liten promenad och vistelse i hagen hela dagen såklart. 

På kvällskvisten efter lite mat plockade jag undan hindren på banan sedan sladdade Yvonne den och under tiden plockade jag lite i stallet. Så mysigt verkligen att inte känna någon stress <3 
Tillslut plockade vi lite ogräs, haha! Men det var minst lika underbart och rofyllt som ridturen och promenaden måste jag säga ;) 

Nu är de dags å hoppa i säng. Imorgon är det en ny veka med nya tag och nya utmaningar. Det är endast 20(!!!!) dagar kvar nu till studenten och på fredag är det mösspåtagning, äntligen!!!!