Vad gör jag nu

Godmorgon, för min del men är det här ;) 

Gick hyffsat bra att jobba igårkväll/inatt, det enda var att det var fullkomligt KAOS hela kvällen. Verkar som det hade varit det hela dagen för det var mycket som skulle vara fixat som inte var det. Det ledde till att det var hur mycket som helst att göra efter stängning, men det löste sig och tillslut fick vi äntligen gå hem! :) Var hemma strax efter 5 imorse så jag gjorde lite småsaker fram till halv 6 så gick jag och morgonfodrade och tog ut hästarna innan jag fick duscha och gå och sova. 

Så skönt kan jag lova er, fick dock lite panik nu när jag vaknade vid halv två!!!!! Och hela dagen är borta. Har så mycket att göra idag egentligen men jag får prioritera och hopps jag hinner med det mesta. Först och främst ska en uppgift skrivas klart och skickas in, sen får jag unna mig en ridtur eller två! :) 


Min finaste Acorat häromdagen i eftermiddagssolen <3