Upp och ner

Tänkt vad en känsla kan dala upp och ned så mycket. Igår hade jag en fantastisk dag, men den slutade mindre roligt. Jag orkar inte längre hålla inne allt så igår brast det helt enkelt. Den dåliga känslan var tråkigt nog kvar imorse, men framåt lunch någon gån försvann den som tur var och jag kände mig lite bättre till mods.

Ett jobbpass har jag avverkat idag efter två dagars ledighet som satt fint. Gick relativt bra ändå tycker jag. 06.30-16 står det på schemat men åkte inte hem förens vid kvart över fem. En timme extra idag bara, skönt ;)

Lilla pell och jag har precis varit en sväng i skogen och nu ska Calle ut på tur. Ha en fortsatt fin torsdag, imorgon är de fredag men vad spelar det för roll när jag ändå ska upp och jobba halv 7 på lördag ;) LÄNGTAR så satans mycket till junilönen kommer. Då ska jag skämma bort både mig själv och hästarna.