Framtiden

Det är väldigt mycket osm händer just nu och mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud. 
 
Dels är inte Calle kvar i min ägo längre tråkigt nog. En sådan fantastisk individ som han är, han har verkligen tagit mig med storm de få månader vi fick ihop. Även om det just nu inte alls känns bra att han har åkt så vet jag ändå att det är för mitt bästa. Med den artrosen som han hade kommer jag aldrig kunna prestera som jag vill och det skulle bara ökat min avundsjuka och ledsamhet att jag inte kan göra det som jag egentligen kan och vill så mycket. Hemma trimmet är för mig minst lika roligt som en tärning/tävling. Men det är ändå något speciellt med att få prestera på tävling, att vinna och känna att man har lyckats. Så det fick bli så här, även fast det tar emot något enormt i mitt hjärta. 
 
Bästa busis <3
 
 
Förövrigt rullar det på med en massa jobb. Idag bokade vi däremot en resa så jag får lite semester!!!! LÄNGTAR. 5 dagar blir vi borta. Ska verkligen bli helt underbart. Började ju jobba på måndagen direkt efter studenten, så nog känner jag mig väl värd 5 dagars ledighet hehe! :D
 
I höst (29 augusti) kommer jag dessutom att börja plugga!!! Är faktiskt väldigt taggad och tycker det ska bli jätteroligt. Jag känner mig inte så skoltrött, trots att jag precis tog studenten, utan jag känner mer att jag vill gå färdigt med min utbildning så jag är färdigutbildad och sen kanske göra någonting annat. Framtiden visar helt enkelt hur det blir!  
 
 
Ikväll ska jag och pappa träffas i Norrköping för att titta på fotboll. "Vårat" lag från Norge (Rosenborg) kommer dit och ska spela mot IFK norrköping. Ska verkligen bli jätteroligt då det var längsedan jag var på en match! :D