Fortsatt arbete

Fortsätter att jobba en hel del, men på söndag ska jag faktiskt få vara ledig! Torsdag och fredag denna vecka har jag varit på matsmart och jobbat. Trivs så himla bra där!! Riktigt bra med lite variation på arbete också. Kommer vara där minst 3dgr/vecka i några veckor framöver :D jätteroligt och bra för plånboken ;)


Igår fick jag lite hjälp av Yvonne när jag red Ellie på banan. Det behövde vi verkligen för fick loss en hel del som suttit fast lite, roligt!

Nu på kvällen har Matilda varit här, väldigt trevligt. Ska ta och börja rida nu och sedan sova. Tar ett pass på banan idag också med Ellie och hoppas vi kan fortsätta där vi avslutade igår :) Calle skrittar bara fortfarande. Imorgon väntas jobb 11.30-19, lagom länge. Hästarna rider jag på morgonen så ska jag faktiskt träffa lite folk på kvällen och sen är jag ledig på söndag somsagt, längtar!!! Behöver en hel dag i stallet känner jag.