Heja vädret!!

Jajamän, trots halvstrom utomhus så glädjer det mig att det blåser så mycket tillskillnad från de flesta andra! 
 
Snön försvann på 2-3dagar. Blandat med lite regn så har det blivit ganska blött med tanke på all snö som fanns också. Så att det blåser idag är helt PERFEKT. Nu kommer det förhoppningsvis torka upp i och med att det blåser så mycket = mindre lera och en torr ridbana! :D Det gäller att se det ljusa med allt hörni och inte hänga upp sig på det negativa! Idag väntar en lång dag i skolan, men det ska jag nog kunna ta och pallra mig igenom ändå. 
 
 
Som jag tidigare nämt så var jag och Ellie igår på vår första hopp(!!!)träning igår (onsdag). Nu fick jag en påminnelse om varför det är det här jag håller på med och varför jag älskar det så mycket. Det var riktigt riktigt länge sedan jag var såhär lycklig som jag var igår. Det var säkert i April förra året när jag och Artie vann en 125 i Gävle. Ellie var så taggad och så himla glad och lycklig! Det bara lyste i hennes ögon, och även i mina! Grät av glädje för att det var så underbart att hoppa med min prinsessa igen <3 <3
 
Hon hoppade som satan hela tiden, laddade på som tusan, köttade på och var fantastisk helt enkel!! Ska fixa iordning och lägga upp film i eftermiddag så ni får se på min lilla superponny <3 Hon gör mig SÅ lycklig!! Det bästa av allt var att hon var ren och fin i benen imorse, även i hennes skadade!! snacka om lättad <3 <3 var lite "orolig" eftersom jag knappt hoppat någonting innan igår, men det borde ju inte vara några problem eftersom senan har läkt så bra. Och när den väl är läkt, så är den ju läkt. Ska göra en sista check på henne och två-tre veckor för att se hur det ser ut nu när hon börjat gå hårdare än tidigare. 
 
När hon precis skadat sig trodde jag aldrig aldrig aldrig att jag skulle få uppleva det här någonsin igen, var så säker på att vi skulle bli tvugna att avliva henne, men tänk vad fel jag hade, och tänkt vad bra det blev! <3
kanske är vi tillbaka snart! :D