Jobbtider

Detta har varit (är) en hejdundrande vecka!!! Och än är den inte slut men imorgon är det fredag och dags för lite andrum. Ska bli så skönt! Är dock bara ledig lördag sedan jobb på söndag igen, men då bara normaltid (7-16), denna vecka jobbar jag 06-18 varje dag utom i tisdags då jag slutade 16. Det tar på kroppen känner jag nu såhär på torsdagskvällen hehe. Men det är lika bra att passa på och jobba när det finns jobb.

Fanni gjorde en riktigt bra träning i tisdags för Jannica, gick så bra och hoppade kalas. Älskade häst! Så glad över henne ❤️ Hoppas jag får lite tid över i helgen så jag kan fixa fram bilder/filmer från senaste träningarna. Hon gör framsteg för varje dag i det vardagliga arbetet också och börjar nu av sig själv arbeta genom ryggen och med hela överlinjen, wiiie!! Exakt det jag vill komma åt.

Nu är det sovdags igen, imorgon är de äntligen fredag!!