Dagsljus

Halloj! Nu har det redan hunnit med att bli torsdag och det är tydligen sissådär 9 dgar kvar till julafton?!?!?!?! Jag som iår skulle vara ute i god tid med julklappar har typ allt kvar, heja heja. Har dock ledigt idag så då passar jag på att handla lite. Hoppas verkligen jag hittar allt så jag är klar sen! 
 
 
Så, en ledig torsdag alltså, fullt upp sen 05 har det ändå varit, men det gillar jag! Fanni har fått röra på sig och stallet är fixat, har även duschat och gjort mig redo för att åka iväg till Örebro och träffa Maria!!!! på tok för längesedan jag såg den bruden så det är på tiden minsann. När jag ändå åker iväg tänkte jag slå typ massor med flugor i en smäll = Luncha/handla med Olivia, mucho mucho trevligt, henne har jag för den delen inte heller träffat på alldeles för länge! Ska sedan även åka och kika på vart Ellie har flyttat <3 Älskade ponny. Det blir jobbigt men samtidigt skönt att se och veta vart hon finns. Hon är så saknad här hemma<3 Därefter ska jag äntligen ta mig ut till Maria, åh vilken underbar dag jag har framför mig!! 
<3<3 
 
Igår var jag och Fanni ute och galopperade på ett gärde, satan vad underbart det är alltså! Känner mig lika trygg på henne som jag var på Ellie, och dessutom har hon också den här lilla extra kämparglöden som Ellie har, så det kan knappast bli bättre <3 <3 
 
#1 - Ellen - tävlingsryttare

Så härlig bild!

Svar: Tack snälla! :D
Elise Vognild