Ovisst, men det löser sig

Halloj! Ägnad mig hela dagen åt att försöka få lite ordning på mitt rum idag som varit kaos sen studenten, isch. Gått upp med en massa "flyttahemifrånsaker", som jag inte har någon användning för just nu tyvärr, på vinden (så skönt att få lite plats i rummet igen!!). Har dessutom rensat ut lite kläder ur garderoben som jag ändå aldrig använder och som bara tar plats. Packat upp resväskan sen Mallis, tvättat en hel massa tvättar osv. Innan minibuss gick från stan så köpte jag dessutom en kalender så jag kan ha lite koll i livet, väldigt skönt att få skriva av sig i den med allt som ska göras om dagarna.

Nu ska jag göra färdigt mitt rum och sen ska jag ut och njuta av vädret. Ellie ska ridas också och sedan ska jag träffa tjejerna igen ikväll. Trevlans trevlans. HEJS!