Hem och iväg igen

Hann inte med att vara hemma innan jag åkte iväg igen, haha!

Planet var tråkigt nog försenat så var hemma kl 2 istället för halv 1. Sedan tar det alltid några minuter med att borsta tänder osv innan man kommer i sängs. Så det var lite tungt att gå upp imorse, men mest roligt eftersom jag äntligen fick ut och rida igen! Det blev en tur i skogen med Ellie och massa pussar och klappar på både henne, Acorat och Thea. Mina fina djur <3

Ellie var verkligen superglad att få komma ut igen efter 6 dagars semester! Som hon lyste när hon fick dundra på i full galopp i skogen :D

<3 <3

Nu sitter jag på tåget påväg till Stockholm till pappa där jag är tills imorgon. En snabbvisit- men bättre än inte alls! Min låtsassyster ska dessutom göra fransförlängning på mig idag! Ska bli spännande att se hur det blir och hur jag trivs med det! Tror det kommer bli superskönt att inte behöva sminka sig alls!! Inte för jag gör det särskilt ofta nu för tiden, men ändå ;)

Här kommer lite bilder från vår semester på Mallis. Det har varit så himla skönt att få ladda batterierna och vila upp sig!

Så fantastiskt vackert!!
Vi hittade till "Cala Mondrago", en helt fantastisk plats med underbart fint vatten, fina små stränder plus klippor att hoppa ifrån!
❤️❤️❤️