Mirakelpadd

Minns ni att jag berättade om en padd som jag provade till Calle som gjorde honom till nästan en helt ny häst? Fick hem den här om dagen men idag var första gången jag provade den. Ellie fick vara testpilot eftersom Calle endast promenerades och fick massage/stretching idag. SATAN vilken Mirakelpadd!!!! 
Igår åkte "doktordräkten" på när det var så varmt ute, så sööt, haha!

Jag är nöjd med Ellie just nu, hon jobbar på vra och har byggt fina muskler under igångsättningen. Men alltså med padden blev det ändå MYCKET bättre. Galet verkligen, helt sjukt vad en padd kan göra... Imorgon får jag äntligen rida Calle igen och det ska bli riktigt spännande nu med padden och se hur det utvecklas. 

När Calle ska ut på mornarna stannar han alltid och pussas lite med Acorat :)) mina bästa killar <3

Blir ganska lugnt i helgen då jag är ledig, sköönt ibland det med :)) Tänkte fixa ett par skor att ha på balen, den närmar sig med stormsteg!!! Annars är det rätt lugnt. Lite plugg att göra också nu när det drar ihop sig på den fronten också. 50 dagar kvar!!!


#1 - Hanna

Åh vad spännande det låter med den där padden! Skulle du kunna skriva vad den heter eller så, jag kanske har missat det om du redan skrivit det ☺️❤️

Svar: Absolut!! 😘
Elise Vognild