CHECK

Precis skickat in gymnasiearbetet och en tung sten lättade!!! Så himla skönt och fantastiskt att det är klart, kan inte förstå det heller med tanke på att vi arbetat med det under en så lång tid. Nu är det bara redovisning nästa vecka och sedan opponering som är kvar. Studenten närmar sig med stormsteg!!! 
 
 
Slutade väldigt tidigt idag då vi hann med att göra allt som skulle göras så det känns bra att redan vara hemma. Ska kasta i mig lite lunch innan hästarna får varsitt trimpass. Klämde in ett jobbpass 15-19 också, gäller att försöka skraa ihop varje liten krona som går nu i studenttider :)) Därefter ska Ellie badas och fixas för imorgon är det tävling!!! soooom jag längtar, och säkerligen hon också! Ska bli så roligt <3 
 
Nog för att mina armbågar åker ut något förskräckligt i sprången... men vad gör väl det när jag har världens mest fantastiska ponny! <3
 
 
 
Igår kom det flera centimeter med snö (!!!!!) och jag hoppas innerligt att det var sista vändan innan vi på riktigt går mot varmare tider. Nästan allt har nu smält, men det känns ju lite sissodär när det snöar 2 veckor innan studentbalen ;) Det sägs dock att det ska bli varmare redan i helgen och under nästa vecka, jag hoppas innerligt att det stämmer!
Fina Callebus på träningen för ett par veckor sedan <3