Linköpings universitet

Dagen har spenderats på Linköpings universitet med klassen. Förstår dock inte syftet med den här dagen då ingen av de föreläsningar som vi gick på handlade om ekonomi/juridik. Jaja, det var väl nyttigt ändå att få lyssna på olika föreläsningar antar jag haha :) 
 
Har varit SÅ trött hela dagen, men lyckades hålla mig vaken på alla föreläsningarna hehe :) vissa intressantare än andra ;) Även fast det inte är så kul att bli av med pengar så måste jag säga att det är så roligt att betala räkningar, haha. Lär väl ångra mig snart när det blir fler och fler räkningar med höga summor. Än så länge är det orligt iallefall, av den anledningen att jag tycker om att strukturera. Mitt nöje ligger alltså mest i att kunna skriva "betalad" på fakturan och sätta in den i en pärm. Haha. Det är inte mycket som ska behövas för att jag ska bli road ;) I somras blev jag tillexempel ÖVERLYCKLIG över att jag fick en ny papperskorg till badrummet. Förstår ni??? En liten sketen papperskorg för typ 50 spänn om inte mindre haha. En av anledningarna till att ge mig något som jag vill ha, det spelar ingen roll vilket värde det har, jag kan bli hur glad som helst ändå!!! För några år sedan när jag fick min kingslandmössa började jag gråta för jag blev så glad.... haha ja ni fattar kanske ;)) 
 
 
 
Hur som haver, Nu är det hästarnas tur att få uppmärksamhet. Stallet fixat och klart imorse duktig som jag är, så det är bara ridningen kvar. Tror nog jag promenerar med Speranza istället för att rida henne, eftersom jag ska ta det lite lugnt efter gårdagens besök hos tandläkaren. Därefter är det bara att dyka ner i matteboken då jag har prov imorgon... Missade egentligen provet igår men det gick så jag kan göra det imorgon när jag har håltimme. Bra när man kan kompromissa lite med lärarna!! 
 
 
Kan inte annat att hålla med till denna uråldriga bild :)