Fredag igen var de visst

Godmorgon! 
 
Har knappt någon koll på allt jag gjort de senaste dagarna det har verkligen varit fullspäckat från morgon till kväll. i onsdags blev jag inringd på jobb på min lediga dag, men det var lika bra det. Bra med lite extra pengar nu när det snart är jul också! ;) Utöver det fick hästarna motion och sen blev det pizza käk hos Erik med han och hans syster. Gott som bara den!!  
 
Igår fick jag äntligen sova så länge jag bara ville <333 Sov hos Erik och gick upp typ vid halv 11, det var välbehövligt kan jag säga er!! Åt sen lite frukost sen satt jag kvar och pratade med Anna. Sen gjorde vi våfflor till lunch, helt perfekt verkligen! Efter det åkte jag ut till Jannica på ett litet möte. 
 
 
Från och med nu kommer jag att sälja Forever Aloe vera produkter! Kanske vill du också prova något nytt?!? Den enda haken som finns när man jobbar åt forever är att du får jobba själv, såklart ;) Detta är verkligen ett perfekt "extrajobb" om du vill kunna tjäna lite extra pengar, för vem vill inte göra det?? Jag nappade direkt på deras affärsidé, så enkel och så bra. Och att deras produkter verkligen fungerar är en annan sak, men en viktig sak för när vi köper något så vill vi ju att det ska hålla måttet!! Är du intresserad av att köpa produkter eller helt enkelt vill bli en medarbetare i Forever??? Hör av dig till mig så kan jag berätta mer om det! :)) 
(För att ni ska få något hum om det, jag använde en spray som ska vara läkande på Ellies exem då ingenting annat som jag testat har fungerat. Efter att ha sprayat TVÅ GÅNGER var exemet borta! outstanding. Deras krämer/drycker fungerar både till djur och människa.) 
 Här provar vi en ansiktsmask ;) (Hästarna dricker det som finns i den vita flaskan med rosa lock och tryck som ni ser på bilden, den är bra mot iprincip allt. Dåliga tarmar/ dålig blodcirkulation osv, en stor näringskick är det. Sedan smörjar jag in dem på bak/framknän, med deras "heatlotion blandat med MSM gel som ni ser på bilden. MSM gel är en masserande kräm och heat är en värmande. Detta använder jag istället för Arnika, bättre effekt med dessa produkter samt att det endast är gjort på naturliga ämnen. Nu är det ju dessutom i tiden att använda sig av naturliga saker så varför inte ;) 
 
Igår bjöd Erik på kronhjortsburgare, riktigt gott ska jag säga er :))) I morse gick jag upp tidigt och åkte hem och släppte ut hästarna, känner mig faktiskt riktigt PIGG trotts att jag gick upp vid 6 imorse :) Måste dock hitta lite tid för att sova/vila under dagen då jag ska jobba 00-03.15.... känns väl lite sådär ska jag säga er, men men vad gör man itne för lite pengar.... 
 
Lite plugg som gäller nu sen ska jag gå ut och ta hand om hästarna och sen kanske jag hinner med att sova lite, det visar sig helt enkelt, ha de gott!