Torsdags funderingar

Dagarna rullar på i vanlig ordning och jag kan inget annat än toklängta mer och mer till jullovet för varje dag som går. Det är idag 198 dagar till studenten och jag längtar mer ån någonsin. Det ska bli SÅ kul att få börja leva sitt liv på riktigt. Lovely. Den dagen är snart här, den lyckliga dagen i juni om 198dagar. 

Idag värker huvudet som bara den, vilket den gjort sedan i tisdags (och jag som aldrig har ont i huvudet?) men jag kämpar på. Helst av allt vill jag just nu bara lägga mig i sängen under ett varmt täcke med min älskade bredvid mig och sova och ta det lugnt. Men nu ska vi i äg och träna istället! Det är bra medicin det med, även fast det känns motigt att gå ut när det är kolsvart och kallt ute, men det blir bra såfort man kommer ut och kommer igång med det som ska göras. 

Önskar även att det fanns lite mer pengar på kontot trots att lönen kom igår. Åh vad jag längtar efter en fast inkomst, som förhoppningvis är relativt hög inom några år! ;) 

Dags att ta sig i kragen, kämpa på i mörkret! Snart är november över och om knappt en månad vänder ljuset!