SÅHÄR SKA DET VA

!!!!!!!!!!!!! Är det enda jag kan säga, är så glad så glad så GLAD!!! :D Nu börjar det på riktigt släppa i träningen för mig och Spiran, nu när vi har hittat rätt träningsteknik eller vad man ska kalla det. Så himla himla glad!!!
 
Igår var vi iväg igen och tränade för Klaas och gjorde en så förjäkla bra träning så det finns inte. VIsst fanns det kanske lite saker som gick mindre bra, men vad gör det? Man (jag) är ju trots allt iväg och tränar för att jag ska lära mig saker och utvecklas, inte för att jag redan kan allt!
 
Nu har jag verkligen fått ordning på mig själv, och fy helvete vad lätt allt blivit sedan dess! Var efter kanske ett eller två språng, men då var det ändå inte så förskräckligt som det har varit!! Dessutom så börjar jag och Spiran kunna kommunicera mer och bättre nu, hehe. Nu har vi båda två mer koll på allting och kan samla ihop oss samtidigt som vi kan rida på framåt! Hade ju egentligen redan gjort årets sista start men vi åker iväg på lördag för skojs skull och tävlar en 110. Ska bli kul att se om vi väl på tävling får ett kvitto på allt vi tränat på sedan sist. Ska bli riktigt roligt iallefall!! :D 
 
 
Nu känns det inte hopplöst längre, eller som att jag aldrig kommer klara det. Efter bara 3 träningar för Klaas har det hänt så jäkla mycket och både jag och Speranza och vi som ekipage har utvecklats något enormt!! :D Fantastisk känsla, det är ju så här det ska vara!!! Det är ju meningen att man ska utvecklas, bli bättre och komma vidare genom träning, gaaah är så taggad nu på vinterträningen och nästkommande tävlingssäsong! :D 
 
Hej hopp kära vänner och glöm aldrig bort att vill du så kan du!