Pinsamt

Hej hopp och så var de söndag igen (och älsklings födelsedag!❤️). 

Igår var det som tidigare nämnt sista tävlingen för året och ja vad ska man säga... JAG SKÄMS. Haha. Hon gick ac lite stort på 4an och även fast jag kände på mig att hon skulle göra det så var jag inte med i språnget vilket ledde till att jg tappade högertygeln. Väldigt nära till vänster stog det ett annat hinder så ja blev orolig att hon skulle hoppa det och drog i vänstertygeln vilket ledde till att hon hoppade til lör hon inte visste vart hon skulle och så trilla jag av, haha..... Alltså hur dålig får man vara egentligen?!?!???? Man blir ju bra trött på sig själv haha. Jaja, första gången jag ramla av på tävling, förutom bär jag och Ellie gick omkull då. Och det var ju inte så att Spirab gjorde något fel så jag får skylla mig själv. 


Nu blir det tärning i massor under vintern så ska vi fan visa er att vi också kan!! 

Bäst är hon iallefall❤️❤️

En sak som jag däremot störde mig på är att folk inte förstår att man ska hålla avstånd när man har rödrosigt i svansen?????? Hon lättade i baken 2 eller tre gånger på framhoppningen + att jag sa till att de skulle hålla avstånd. Är det så svårt att förstå??? Det är ju inte det att ja är rädd för att hon ska sparka, utan jag är rädd att någon ska bli skadad pågrund av att de kommer för nra. Trist när folk inte håller avstånd när man ändå gör allt man kan för att varna folk. Jaja.. 


Nu är det sovdags, imorgon ny vecka och nya tag och på tisdag är det 200dagar kvar till studenten!!!!! Bara några få veckor till jullov också, längtarrrr! 

Ha de gott!