Latisdagar

 
 Godmorgon! 
 
Igår var jag "ledig" från skolan då alla andra hade nationella i matte 2b, medan en själv gjorde det i mars. Skönt med en extra dag ledigt, fast just nu skulle jag faktiskt bara vilja ha lov istället för dessa ströveckor där vi knappt gör något, men men vad ska man göra. inte så långt kvar ändå. Inte någon vettig dag idag heller, så får helt enkelt göra den vettig på annat sätt! 
 
 
Nu ska jag ta och kolla ett avsnitt Grey's Anatomy medan frukosten ska smälta så jag sedan kan ta mig ut på en liten springtur! Tog mig i kragen och stack ut igår också!! Verkligen välbehövligt för att säga det som så. Har dessutom coopertest nästa vecka och helst av allt skulle jag vilja slå det jag hade i höstas... Tveksamt om det kommer gå med tanke på att jag hade riktigt bra kondition då (var ute och spang en gång i veckan och sen hade jag tre hästar att hålla igång) tillskillnad från nu, haha. Det visar sig helt enkelt hur det står till med konditionen! Har dessutom en liten utmaning med med själv, nämligen att göra armhävningar, hahah. Alltså det är så himla pinsamt, men något som jag aldrig kunnat gjort (och fortfarande inte kan) är att göra armhävningar. Igårkväll visade Erik mig hur man ska göra, så nu vet jag tekniken iallefall. Att sen utföra det är en annan sak, heeheh. Så nu ska jag träna stenhårt för att sen visa att jag faktiskt kan och inte är så dålig längre, en vecka har jag på mig, kämpaaa. haha.
 
 
Ska sen in till stan för att hämta min nya plattång som kommit, tjohoo!! Mitt körkort har även det kommit så det ska också hämtas ut. Efter det ska Ellie få komma ut på en tur innan vi åker med Speranza och tränar för Evelina :) 
Underbart väder idag dessutom, hoppas ni får en bra dag!! 
 
 
Vore inte helt fel att gå i shorts och linne utan att frys ihjäl :)