väntans tider

Halloj! 
 
Igår var vi iväg och tävlade, hoppade endast en 120 men satan så bra det gick! Märks att Artie börjar bli mer säker i sig själv och starkare, han vågar ta för sig mer och litar på både mig och sig själv. En riktigt bra runda gjorde vi, nolla och blev 5:e placerade av 93st!!! :D Får väl ändå duga om vi säger det som så ;) Kul att kunna vara med och fajtas i toppen :D 
 
 
 
PÅ kvällen var det födelsedagsmiddag hos Alicia som fyller 18 nu i veckan som kommer. Vi hade även ordnat en överaskningsfest efter att vi ätit mat, så en kidnappning blev det bort till lokalen där festen var och överraskningen blev väldigt lyckad! :D Så roligt verkligen, känns som att sådana saker annars bara händer på film! 
 
 
Idag har det varit en väldigt lugn dag, Issa hade hand om Artie så inget ridande för mig idag. Har bara tagit det lugnt och kollat på OC med mitt hjärta. Dagar som dessa är verkligen oslagbara när man får umgås med den man älskar mest av allt. Låter så töntigt att säga så men det är sant ska jag säga er. Aldrig varit såhär lycklig. 
 
Nu måste jag däremot ta tag i lite plugg tragiskt nog. Det är väl sånt som ska göras det med antar jag. Skönt att det gått och blivit sommartid nu med!! Ännu bättre att vi "tappar" en timme idag då jag bara vill att det ska bli måndag så fort som möjligt! 
 
Hoppas ni haft en fin helg eller något sånt. Puss