Bra torsdag!!

Hallå! En väldigt bra torsdag idag måste jag säga! Hade dock matte nationella i två timmar på morgonen men därefter hade jag bara lektion i 30 min och sen fick vi sluta för idag. Underbart att sluta 11 på en torsdag som annars alltid är lång och jobbig!! :D
 
 
Var hemma runt tolv och fixade lite lunch och därefter fixade jag stallet och red Artie. Blev ett pass på banan med lite hoppning. En studsserie och sen ett lite högre räcke bara för att få känna på något "riktigt" hinder innan tävlingen på lördag. Han kändes väldigt fin och var inte så okoncentrerad som han var på träningen för Evelina igår, vilket måste betyda att vi fick igenom honom bra igår! :) 
 
Tränade även mammas häst Robby för Evelina igår, första gången jag red onom också så det var kul :) Gick bra med honom, gäller bara att verkligen få fram honom för skänkeln så han går framåt, som med alla andra hästar. Han tyckte det var extremt jobbigt men kämpade på riktigt bra så jag är nöjd med honom! :) Kul att få rida en till häst också :) :) 
 
Nu får vi se vad resten av dagen har att erbjuda, ha de gött puss!