Otroliga häst

Jaa vad ska man säga, har inga ord för att beskriva hur GRYM min häst är alltså. Aldrig ridit någon med en s¨dan fantastisk inställning på hinder som hon har, galet sjukt. 
 
Hon kändes lite trött och lång idag med precis som igår, vilket är helt förståeligt. Dock gäller det att få igång henne ändå och pressa lite, så hon bibehåller kraften i bakbenen istället för att gå på tomgång och ramla fram på bogen. Inne på banan kändes hon väldigt fräsch och hade en riktigt bra galopp! Idag var jag på med benen men ändå lugn, precis som jag ska! :) Hade bra flyt genom hela banan och fina framåtlägen. Till kombinationen var det en helskum väg och jag red iväg lite där men det löste hon galant ändå bästa hästen <3 såå nöjd verkligen med in stjärna! Nollat alla starter vi startat hittills, hur bra är inte det?! ;) 
 
tycker dessutom jag hängde med mycket bättre i sprången idag!! Trots att jag hade ont i knät, hehe. Glömde att ha på knäskyddet vilket var dumt, men men.. det gick ju bra ändå! :D 
 
Något har hänt med inställningen på kameran så därför är det mörkt tyvärr... aja, bättre än ingenting!