Midsommar och annat somrigt

hallå där! 
 
Är frånvarande härifrån som vanligt, men det är så det är helt enkelt. Livet rullar på ändå somsagt. Spreanza börjar ta sig nu och börjar bli aningen starkare. Fortfarande mycket mycket jobb kvar såklart, men vi är påväg till det bättre iallefall. Nu i veckan ska vi tävla tredagars så får vi se hur hon fixar det. Tränade i torsdags för Jannica och det var väldigt svårt men gick otroligt bra!! Rider bara avd.B alla dagarna. Nu i början vill vi bara få till bra rundor, så känner inte att vi behöver rida mot klockan. I juli däremot ska vi debutera 120 är det tänkt och då även i avdelning A, spännande! Nästa vecka blir en lugn vecka med promenader, skogsridning och liknande som lite återhämtning efter några mer intensiva veckor för Spirans del. Sen är det bara på't igen med träningen :) 
 
 


Hade en väldigt trevlig midsommar som firades hos Felicia som fyller år idag, grattis!!! Väldigt trevligt och roligt hade vi. Tog dessutom ut rälsen i underkäken i torsdags!!! Äntligen är all skrot ute!! Resten av helgen har jag spenderat med min käre pojkvän. Idag var det tänkt att jag och olivia skulle åka och köra laserdome men efter typ hundratals samtal utan något svar blev det inget av det. Istället jag har under dagen efter att hästarna var klara gjort absolut ingenting. Känns som jag håller på att bli sjuk så har typ bara legat i sängen och kollat på greys varvat med att sova lite. Värdelös dag verkligen, men nu är den äntligen snart över, så jag får sova för att sedan gå upp och jobba imorgon!


<3
 har även suttit och kollat på massor av gamla filmer på mina hästar från träningar och tävlingar. Jääävlar vad sugen man blir på att träna och tävla alltså!! Saknar artieparti som bara den när jag kollar på filmerna med han. Vilken jäkla utveckling vi gjorde på den korta tiden han var hos mig. Fina hästen. 
 
Blir så sugen att komma igång med pellpell igen också, alltså vilken superponny hon är!! Så himlans stolt och glad över att hon är min och utvecklingen som vi hade under förra året är inte så dum den heller. Bästa lilla häst.