TVÅ VECKOR KVAR

Om två veckor hänger jag på Rhodos och göttar mig med ett bra gäng vänner.  Som jag längtar!! 


Haft en helgrym helg på alla sätt och vis. Firat Julia som fyllt och Olivia som fyller imorgon och det blev en riktigt lyckad fest måste jag säga. Känns som jag bara jobbat under hela lovet och inte kunnat slappna av ordentligt så det var riktigt kul att få vara en hel kväll med bra folk. Träffade flera stycken som jag inte sett på hela lovet, Börjar faktiskt längta tillbaka lite till skolan hur knäppt det än låter! Men min klass är så bra verkligen. Love the people. 


En ny vecka har startat och nu är det jobb för fulla muggar som gäller ändå fram tills jag åker. Om jag inte minns helt fel så kommer min enda lediga dag vara på fredag, resten av dagarna tills jag åker jobbar jag, huaaa! Hade ett tidigt jobbpass idag 07-10 (blev Dock 10.40 snäll som jag är som stannar kvar :)) fram tills nu har jag bara tagit det lugnt faktiskt och ätit lite mat, men nu är det dags att sätta fart igen. Hästarna ska ridas, stallet ska fixas och så ska Ellie få en större hage. Några timmars jobb framför mig alltså men det blir kul! 


Hade en mysig kväll ute till sjöss tidigare i veckan där vi även fick soppatorsk men men :)


Och min älskade <3 fan vad livet är bra!!