En ledig dag, eller nåt

Hej! Sitter just nu på tåget påväg upp till pappa där jag sk spendera min dag. Idag är min enda lediga dag tills jag åker (!!) så det gäller att passa på. Har verkligen haft fullt upp under hela lovet och inte hunnit hälsa på pappa någonting. Dåligt samvete för det, men det blir väl så ibland tyvärr. Är bara uppe i Sthlm över dagen då jag börjar jobba 07.00 imorgon. Längtar verkligen så himla mycket tills jag får semester på riktigt. Inte många dagar kvar nu så det är bara att hålla ut..!! 

Hästarna får vila idag, de är dom värda båda två efter att ha jobbat på väldigt bra i veckan. Fixade stallet innan jag åkte imorse så det blir bara lite pyssel med dom när jag kommer hem sen. 

Just nu där jag är är det blå himmel och SOL?!?!! Gash vad längesedan det var jag såg det!!! Underbart. Hoppas verkligen att det håller i sig hela dagen! Have a Nice day! 

Såhär fin är vår ridbana :))))) blir väl lite vattenträning imorgon för Speranza om det inte hunnit torka upp ;)