Bra dagar!!

Halloj! Har haft tvp väldigt bra träningsdagar för Sylve och Artie har skött sig utmärkt! Mycket mycket nöjd med båda dagarna verkligen. Nu är det bara att fortsätta träna så vi blir ännu bättre. Mycket träning på finslipet ska det bli nu!! 
 
 
Bilden är printad från en film, ska försöka få ihop det imorgon så ni får se! :)


Efter träningen idag när vi kommit hem och så åkte vi iväg så fick jag hoppa en av Jannicas hästar. Så nyttigt för mig att hoppa (och rida såklart) andra hästar. Blir så "låst" nu och vet typ bara hur jag ska hoppa Artie eller vad man ska säga. Så därför är jag evigt tacksam att jag fick hoppa en av JWs idag :) Väldigt kul var det och bra gick det också måste jag säga! Satan i gatan så han hoppa! :) 
 
 Nu väntar sängen för min del, ska bli riktigt skönt att sova och vila lite. Full rulle imorgon som vanligt, härligt värre! Ha det så bra!
#1 - Emmie

Fin häst, blir helt kär!

#2 - Emmie

Besök gärna min blogg!

#3 - Anonym

Du har väl acorat att rida fortf? :o