Aj

Halloj! 

Måste ha gjort något tokigt för när jg igår skulle gå till bussen och åka in till stan hade ja fruktansvärt ont i mitt knä. Och efter en kväll med mycket dans KB jg inte påstå att knäet mår särskilt bra nu. Har ingen aning om vad det Kan vara och är så rädd att det är något allvarligt. Ska ta och kolla upp det så får vi se.. 

Förutom lite smärta i knäet och nacken efter lite för mycket headbangningar så mår jag prima. Sitter i skrivande stund på tåget påväg till pappa. Alltid lika skönt att faktiskt komma bort lite och tänka på annat. Och att träffa pappa såklart. Ska köpa mig ett par nya ridbyxor tänkte jag innan jag drar ut till Lidingö, sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. Hoppas innerligt att mitt knä pallar med att gå bara, men det ska nog inte vara några problem. :) 

Hoppas ni alla får en fin och bra lördag i detta snöiga Sverige (eller vart ni nu bor :))