Klipp klipp klipp

Effektiv dag, eller? jodå det måste jag väl säga att det varit. HEJ förresten. 
'
 
Igår jobbade jag som jag nämnde häromdan, fastnade dock med benet i snön när jag skulle ta in en häst från hagen för att rida och vred till knät så det knaka åta helvete. Gjorde inte så värst ont just då så tänkte tat jag kunde rida ändå men nä, inte gick det inte. Fick då bli mest skrittjobb och så mycket trav som knäet pallade med. suuuck. Och jag som trodde att det blivit bra. Ursäkta att jag ojar mig så mycket. Blev alltså ingen mer ridning för min del på jobet då utan longerade en och sen fick alla hästar ett varsitt program med biolighten. Rätt lugn och behaglig dag ändå må jag säga. 
 
 
Dagen till ära var vi imorse iväg med Ellie till veterinären för återbesök och läkniongsprocessen ser bra ut! Skönt att höra :D Hon fick stanna kvar på rehab nu, vet inte exakt hur länge hon blir borta än, men detta för att hon ska kunna gå på skrittbandet och tror hon kanske skulle gå något på vattenbandet. Hur som helst så passar det utmärkt nu när det är så isigt här hemma och det är halvt livsfarligt att gå med henne för att det är så halt + att hon är oxtokig och bockar och har sig hehe :) Söte ponny. 
 <3
 
Var hemma igen redan innan lunch så då fixade jag stallet och därefter har jag övningskört, varit hos frisören och klippt håret vilket var väldigt välbehövigt hehe, övningskört lite till och nu tagit det lite lugnt faktiskt. Snart är det dax att gå ut och göra iordning Artie inför kvällens hoppträning. Kuligt kuligt ska det bli! Så skönt med lov måste jag bara tillägga. Underbart verkligen. 
 
 Bjuder på denna svartvita så får ni se vad vackert mitt hår är eller något. De använde sig av en grym plattånghos frissan som jag måste köpa snarast!! Perfekt för mitt hår som är överallt och ingenstans i vanliga fall :) ADIOS