Dagarna rullar iväg

hallå där! 
 
Hade tänkt mig att jag skulle uppdatera någorlunda under veckan men det gick ju som det gick som ni säkert har märkt :) Det har redan hunnit med att bli torsdag vilket betyder att det är fredag och helg imorgon, underbart! 
 
Veckans träningar med Artie har gått riktigt bra och är nöjd med hans prestation! :)  I tisdags hoppade vi för pontus och han skötte sig galant, bara jag som rider på lite för mycket på distanserna för jag tror att han har mindre galopp än vad han har när han är väl framme för skänkeln ;) Men förövrigt gick det riktigt bra och han hoppa kalas! 
 
suddig och dålig bild och jag sitter ju som en kratta, men men, hästen är fin iallefall! 
 
 
I går, onsdag, var det träning för Evelina och då fick både han och jag jobba på riktigt ordentligt!! Jobbade på med öppnor och slutor på olika linjer och det går frammåt! Lite teknik som jag måste träna på i högerslutan så den blir helt bra och sen måste vi fortsätta jobba på med den förvända galoppen så han blir starkare även där. Väldigt bra att jobba förvändgalopp för att få dem mer liksidiga, vilket han har blivit, men det finns såklart alltid saker att träna och finslipa på ;) 
 
Igår till idag sov jag och Erik hos Jannica då jag skulle hjälpa till att släppa ut hästarna och sådant nu på morgonen. Sitter nu och väntar på att min skjuts till skolan ska komma vilket är när som helst, längtar redan tills jag får komma hem från skolan hehe :)