Senaste tävlingarna

Här kommer lite filmer från de två senaste tävlingarna.
 
Mantorp 28/3, 120cm
 
Bra runda och här ser man att han börjar ta för sig mer och litar på sig själv, vääldigt bra! 
 
 
 
GÄVLE 
 
Fredag, 10/4-2015, 120cm 
 
ja vad ska man säga. SÅ BRA runda och sen gör jag en så USEL sväng till näst sista hindret så det finns inte. Pinsamt verkligen att göra det misstaget. Artie förstod inte vad jag höll på med och jag förstår honom till fullo. Mycket tråkigt då det annars var en så bra runda och vi hade riktigt bra tid fram tills dess så vi hade kunnat bli farliga... tråkigt när sånt händer men men, bara in på rutinkontot! 
 
 
 
Gävle, Lördag 11/4-2015, 120cm
 
Den här dagen kändes det som att ingenting stämde. Hittade inga avstånd på framhoppningen, eller jag letade rättare sagt alldeles för mycket efter avstånd. Inne på banan gick det betydligt bättre och tycker ändå vi fick till ett bra flyt. att jag sen börjar ta i honom innan kombinationen är ju bara så dumt. Hade jag bara fortsatt i samma bra galopp som jag har genom svängen hade vi kommit perfekt och han hade troligtvis inte rivit. egentligen ingenting att hänga upp sig på, men man blir ju bra irriterad när man gör dessa tabbar ;) 
 
 
 
Gävle söndag, 12/4-2015, 125cm VINST
 
1an och 2an är väl inte sådär helt perfekt, kommer in lite nära på ettan och går på 8 istället för 7 så det blir lite tajt till 2an med, sen efteråt tycker jag det flyter på väldigt bra! Red inte särskilt fort tyckte jag inte men det räckte ju till en vinst ändå ;) Väldigt nöjd med honom här och här matchar vi båda varandra väldigt bra! Bästa Artie!!<3 <3