Ljuset i tunneln

Nu börjar jag äntligen se ljuset i tunneln, och slutet på det här läsåret närmar sig. 
 
I helgen var vi iväg till Oslo för att hälsa på och fira min bror som fyllde 20 i fredags. I vanliga fall avskyr jag att varah emifrån men det var faktiskt riktigt riktigt skönt att komma bort lite över helgen, bo på hotell och bara ha det bra. Att mitt hjärta följde med gjorde resan ännu bättre :) Lite otur med vädret hade vi dock, regn och mulet under hela lördagen när vi skulle hitta på något, och sen var det strålande sol och blå himmel på söndagen när vi var tvugna att åka hem tidigt... trist, men det är sånt som händer :) 
 
Lätt vårt framtida hus, eller slott så att säga



Den här veckan är väldigt kort, går bara i skolan måndag - onsdag så det är väldigt skönt! Knappt något plugg heller så det kan ju knappast bli så mycket bättre. Valborg på torsdag dessutom, vilket betyder att det är maj på fredag och min födelsedag närmar sig med stormsteg!! ä n t l i g e n .  
 
Igår var jag iväg till Eskilstuna och tandläkaren för förhoppningsvis nästsista gången innan skroten åker ut. den 8 juni ska nu allt vara klart och jag längtar så obeskrivligt mycket tills dess. 
 
Min fina prins som njuter av pensionärslivet till max

 
Tack och hej