Ett kapitel avslutas och ett nytt börjar

Hej och god eftermiddag! 
 
Dagarna till sommaren och allt kul som händer innan dess räknas ner för fullt och jag längtar såå mycket!! 
 
En liten tråkig nyhet jag har att berätta är att Artie åker från mig imorgon. Väldigt trist då han blivit så himla fint och vi har jobbat så hårt och verkligen varit ett bra team. Men det är sånt som händer och som måste göras. Jag tackar och bockar oerhört mycket att jag fått förtroendet att ta hand om Artie. Det har varit riktigt roligt, lärorikt och utvecklande för oss båda. Så kul att kolla tillbaka och se vilken utveckling han gjort under vår tid tillsammans. 
 
avsluta på topp gjorde vi definitivt! <3
 
Så tills vidare är jag nu hästlös från och med imorgon. Eller ja, hästar har jag men ingen som är ridbar tyvärr. Så letandet efter en ny stjärna håller på för fullt! Vet du någon eller har du någon som du tror kan passa mig får du mer än gärna höra av dig!! 
 
På onsdag ska Ellie på återbesök hos veterinären med nytt ultraljud och förhoppningsvis kanske jag får börja skritta henne lite då!! Vore helt underbart om jag fick göra det, men det visar sig. Kommer ta det väldigt lugnt, allt för att hon ska läka ordentligt. 
 
 
fina killen, bild från vår första start tillsammans. 
 
 
#1 - Lisa

Men nej vad tråkigt. Vart ska han ta vägen då?

Svar: Ja verkligen! Ingen aning faktiskt
Elise Vognild