Det här med att plugga

Inget brutet och nu känns det mycket bättre!! Haft handen och fingret lindat hela dagen och det har nog ändå varit bra. känns mycket rörligare och har mindre ont än i morse. Var så himla orolig att det skulle vara brutet eller något så jag hade varit tvungen att gipsa. Det hade typ förstört hur mycket som helst. Kändes inte som att det var brutet och det gjorde inte så ont som det gör när det är brutet, men man vet ju aldrig. Bäst att vara säker och kolla upp det tycker jag! 
 
 
Idag är inte min dag känner jag, är arg på lärare och skolan och orkar inte med att plugga. Jag brukar inte klaga utan ser oftast positivt på saker och försöker alltid att få människor omkring mig att se på saker positivt. Men idag är en sådan dag då jag faktiskt inte gör det, och så får det va nu. Har en inlämning som jag ska skriva klart ikväll vilket går typ åt helvete för att vara helt ärlig. Noll motivation alls men nu ska jag sluta tänka negativt och bara köra på. 
 
 
Mamma är bäst och hjälper mig att longera de stora djuren så jag kan sitta här och få någonting gjort på inlämningen. Måste vara något fel på hösten, förra hösten var allt piss och jag funderade på om jag verkligen valt rätt program, samma sak nu typ haha. Jag vet att jag valt rätt program för jag älskar ekonomi, men det finns några ämnen som jag tvingas läsa mot min vilja och det suger. Skulle helst vilja slippa de kurserna helt och hållet. Men men, jag får inte bestämma allt tyvärr så därför måste jag väl göra det tråkiga också. Funderar på vad jag vill jobba som när jag blir "stor" också, och har blivit osäker. Skumt. jaja, nu måste jag återgå till pluggandet hur lite jag än vill det. Puss.
 
 
Hur snygga blev inte knopparna på tävlingen i helgen då?? Är riktigt nöjd faktiskt, haha.