Hösttisdag

Lyckades idag låsa in min nyckel i mitt skåp, alltså?!?! Orkar inte. Förövrigt en rätt lugn dag i skolan ändå, och en dag närmare höstlov. Som jag längtar!!! Fick julkänsla både igår och sen imorse när det fortfarande var mörkt när jag stack ut och red, längtar även till det haha. 

Ellie och Acorat gick varsina pass imorse, och nu ikväll ska Artie med på hoppträning för Pontus. Ellie var fin, en liten lugn uteritt för hennes del. Acorat var helt överlycklig att få galoppjobba på ängen, satan så pigg och glad han var! Bästa killen <3 


Igår skrittades Ellie ut en sväng och de andra två gick varsitt pass för Stina. Artie gör stora framsteg och börjar bli mycket mer bärig i den lite större traven och även galoppen. Acorat var väldigt fin han med. Hade lite svårt att få igenom det sista i vänster varvet då jag blev sparkad på idrotten i fredags på innersidan av vaden haha. Så när jag måste trycka med vaden får jag fortfarande ont och har därför lite svårt just nu. Men snart borde det släppa och tills dess får jag göra så gott jag kan :)