Dagarna som gått

Har inte blivit mycket uppdaterat här inte under den senaste veckan men vi alla överlever ändå. 
 
 
Livet rullar på sedan sist och vi har gått in på höstlov. Otroligt skönt och välbehövligt, mindre kul är att jag har två prov och sen tror jag vi har 4 ller 5 inlämningar till veckan efter lovet vilket känns mindre kul. Sitter just nu och försöker få klart minst 2 inlämningar innan Maria kommer hit vid 12, får väl se hur det går med det haha. 
 
Ellie har ni fått lite uppdatering om, hon känns hur fin som helst just nu och det är så kul att allt slit har gett resultat. 
 
Storhästarna går finfint dom med. Har lite problem med hoppningen med Acorat vilket är väldigt tråkigt, men i det vanliga jobbet känns han hur fin som helst, så tur är väl det haha :). Artie gör framsteg och blir bara starkare och starkare och känns bättre och bättre vilket såklart också är kul! :) Har tränat lite på bytesserier med båda två och det är sååå kul!!!!! :D De börjar faktiskt bli helt okej nu, mer balancerade, raka och att timingen stämmer. Så häftig känsla när det funkar! Igår när jag tränade Artie för Stina klarade vi av att göra fyra st i vart tredje och de blev bra också!!! Så jäkla häftigt det är haha :D Helt perfekta är de såklart inte, men det är bara att öva på ;) 
 
 
 
Igår var Oliv här hela dagen och det var väldigt trevligt <3 längesedan sist oom vi säger det så! Gjorde högskoleprovet i Lördags också, jobbigt som tusan för hjärnan men det gick nog bättre än förväntat tror jag. Det återstå att se när jag får tillbaka resultaten om en månad så att säga. På kvällen träffade jag mian saknade vänner vilket var väldigt trevligt <3 I Söndags kväll hade Jag, Lovisa och Felicia en liten myskväll vilket även det var väldigt trevligt! Det gäller att passa på att va med vänner nu för mig eftersom det inte hinns med så mycket i vanliga fall ;)