Ett steg framåt

 
Börjar se lite ljus i framtiden nu på ett sätt och på ett sätt inte. Hur som haver så börjar jag nu komma tillbaka till mig själv igen och det känns bra. 
 
I helgen har jag varit och jobbat hos Jannica och träffade bästa tjejerna i lördags kväll också. Fick mig en liten flygtur i lördags också när DC skulle hoppa över ett dike och han hoppade helt seriöst 2 meter upp i luften och när han landa så tvärnita han, hahah. Synd att vi inte fick det på film, måste sett väldigt roligt ut ;) 
 
 
Idag har Artie ridits ut en sväng och Acorat fick sig ett lugnt jogging pass på banan. Är redan klar i stallet och då tog jag ändå väääldigt lång tid på mig med allt och var jätte långsam och mockade också då jag inte hann det imorse. Ja vad ska man göra nu då? Vad gör ni normala människor hela eftermidagarna/kvällarna??? Blir ju galen av att inte göra något haha. 
 
Gammal bild, i dag är det mycket mörkare ute :( 
 
Ellies bandage ska bytas idag också en sista gång innan torsdag/fredag när stygnen ska bort!! men vi hade inget nytt bandage hemma så får vänta med det tills mamma kommer hem.