Frågor och Svar

Hej. Hur går det med dina hästar? 
 
Det går framåt! Ellie byggs fortfarande upp men blir starkare och starkare för varje dag. Börjar hitta mer knappar på Acorat så det känns bra! :) 
 
 
Saknar du Ramona? Går det bra för dom som har henne?
 
Väldigt mycket. Kan få attacker och börja stört böla ibland men så får det vara, det tar tid att släppa någon som stått en så nära i flera år. Men jag är jätteglad att hon är där hon är och det går riktigt bra för dom, Hon kunde inte fått ett bättre hem! :)) 
 
 
 
är inte oliv den bästa frukten/grönsaken/rotfruk/bär eller vadfan der är i hela världen? 
 
njaaa, det kan jag väl inte påstå... snarare äckligaste :) 
 
Satsar du mest på hoppning?
 
 Just nu satsar jag på hoppningen och kommer göra det med både Acorat och Ellie! :) Jag känner iaf att jag inte har bestämt mig för någon specifik gren än så vi får se vad framtiden har att erbjuda! :) 
 
 
 
Har du slutar med fälttävlan helt? Isf, varför ?
 
Just för tillfället har jag ingen häst som kan gå det, eller Acorat kanske skulle kunna gå det, så det är därför jag inte rider det längre. Skulle dock vara otroligt kul att få tävla det någon gång igen :D Fast jag vet inte om jag skulle våga det på häst, haha.. 
 
 
Världens bästa lilla ponny som bara ÄLSKAR fälttävlan! Det är hennes grej :D