och så var det fredag igen!

Hej! 
 
Väldans vad jag är dålig på att blogga men det får bli lite så. Har väldigt mycket annat som ska hinnas med och som måste prioriteras. 
 
Jobbade Acorat lite lätt på banan idag. Jobbade med att kunna ändra formen då han har lite svårt att komma ner och jobba i en lång och låg form. Gick riktigt bra och han skötte det finfint! Jobbade även lite med bakdelsvändningarna och de var betydligt bättre än i onsdags, härligt!! Allt som allt ett väldigt bra pass. han jobbade på otroligt bra och kändes riktigt fin! 
 
 
 
Ellie bus fick vila upp sig lite idag men kör på imorgon igen. Nu är det dags för mig att sova. Nästan klar med en inlämningsuppgift och sen är det bara en till som ska göras! Hoppas jag hinner fixa klart med dom imorgon så har jag resten av helgen till att vila upp mig lite! :) Nu ska det sovas här för min del, ha de gött!