fullt upp från morgon till kväll


Den här dagen har verkligen gått i ett utan en sekund ledig förns nu! Några lugnare stunder på jobbet såklart, men ananrs har det varit full fart. 
 
Skäms som en liten jag vet inte vad för jag försov mig imorse och blev sen till jobbet. ASSÅ HUR LYCKAS MAN?!?!!??! Så himla pinsamt men det gick bra som tur var. De är så snälla allihopa på jobbet och det är jag jäkligt tacksam för en dag som denna. Det ska INTE hända igen, aldrig aldrig aldrig får det hända igen, fyfan. Vaknade inte när väckarklockan ringde trots tre alarm.... vaknade sen av mig själv klockan 8 (började egentligen halv 8), i ren panik kastade jag mig ur sängen, ringde till jobbet och förklarade hur läget var, kastade på mig kläder, sprang till stallet, kasta ut hästarna, kuta in igen, fixa en macka, packa ner matlåda, springa ut till moppen, köra iväg så fort jag bara kunde och äta när jag körde. Allt det där hann jag med på en halvtimme och är lite stolt över mig själv ändå att det gick så snabbt. Ett tips, ät inte macka när ni kör moppe, det är jäkligt besvärligt att äta med hjälmen på huvet, haha. Missade dock att ha med "bra mat" utan det fick bli panpizza istället, och sminket hängde inte med i svängarna det heller och håret såg förjäkligt ut och hela jag såg ut som en lurk, haha. Tur att det är små barn som jag jobbar med :) 
 
Sötaste fåret viola älskar att bli klappad haha.

Slutade halv 5 och då var det bara att gasa hem, snabbt som satan laga mat och äta, springa ut och ta in hästarna, göra iordning Ellie och plocka fram alla Acorats grejer och borsta lite på han med. Göra iordning Ellie för träning klockan 6, därefter snabbt som satan fixa Ellie efter träningen, göra iordning Acorat, upp och träna han och sen kunde jag lugnt och sansat mocka och fixa stallet, haha. Försökte ändå vara relativt snabb då jag ville in och kolla på vm klockan 21, men se på fan dum som jag är så visste jag att det var kl 22 som gällde men fick ändå för mig att det var 21...... typsikt mig men men... Har nu fått i mig lite mat och sitter och bara tar det lugnt för första gången idag. Skönt att kunna pusta ut och veta att jga inte behöver göra något mer idag. 
 
Så har min dag sett ut om någon nu ville veta det, haha. 
 
 
Hästarna gick bra på tärningarna för Stina idag. Ellie är så jäkla kul och går från klarhet till klarhet. bästa lilla ponny. Acorat var väldigt fin han med, lite segt men det få jag ta på mig. Vet inte vad som hände men mina ben ville inte vara kvicka som hjärnan utan segade bara ihop. Skit läskigt att inte kunna göra som man vill, men är slut i hela kroppen och det är väl inte så konstigt ändå. Trots att det var lite segt så var det ändå bra, vår lägsta nivå börjar höjas och det är kul! 
 
Nu så börjar äntligen Brasilien-kamerun snart som jag tänkte kolla lite på innan jag går och sover. Blir väl bara första halvlek som jag kollar på så jag får sova något inatt, men sånt är livet! Bättre det än ingenting!!