Be kind

Det fortsätter att eka tomt här och det här är faktiskt första året under tiden som jag blggat som jag inte känner mig "skyldig" eller får skuldkänslor över det, haha. Förbannad skönt ska jag säga er!! Jag tänker fortsätta blogga när jag vill och kan utan att känna mig tvingad till det. Har ändå inga planer på att bli en stor bloggerska så jag klarar mig fint på den här nivån haha :) 
 
Under de senaste dagarna har jag jobbat, skönt att den lägerveckan var slut för barnen var väääldigt krävande och några lite för bråkiga och jobbiga, hehe. Hopppas på att min sista jobbvecka på 4H blir lite mer som den första. Men trots det så är det himla kul att jobba med barn även fast dem går en på nerverna ibland! ;) 
 
I helgen har det varit festligheter, "reunion" med bästa brudarna, och ja typ det. Umgåtts med folk och bara haft det allmänt trevligt helt enkelt! Älskar att ha lov och kunna göra vad man vill. Ska bli riktigt skönt efter nästa vecka när jag får lov på riktigt! 
E
 
Bra bild osv



En av våra kattungar som jag tror jag glömt skriva om?! 6 stycken små ungar är det hur som helst haha!


Hästarna sköter sig finfint dom med och går från klarhet till klarhet. Småskuttade lite med dom häromdan vilket gick väldigt bra! Var även första gången som jag "hoppade" med Ellie efter strömsholm. Nu ska vi sätta igång mer ordentligt och köra på som vanligt!