Sista jobbdagen

(inlägget skulle ha kommit upp igår) 
 
Sista jobbdagen avklarad och nu hade jag tänkt ta sommarlov på riktigt. Fortsatt träning med hästarna såklart, men utöver det ska jag bara ta det lugnt, träffa kompisar och ha det kul!! 
 
Red ut med två hästar idag, en som jag red häromdan också och en annan som jag inte ridit tidigare. Även fast det bara var ut i skogen så är det väldigt nyttigt att få rida andra hästar, och det tackar och bockar jag för att jag fick göra!!
 
Avslutade dagen med ett GRYMT hoppass med Ellie. Fy satan vad hon hoppar alltså!! Det är så himla kul för nu spelar det ingen roll om vi kommer lite stort eller lite nära, har vi bara en bra galopp och att jag arbetar henne hela tiden så studsar hon iväg över hindrerna som om ingenting! Bästa Ellie! På Söndag åker vi iväg och hoppar en stycke LA. Blir första tävlingen på väldigt länge, satan så kul det ska bli!! :D 
 
 
 
 
#1 - ɑ n n i k ɑ

Så fin häst! :)

Svar: Åh vad kul att du tycker det! Hon är verkligen fantastisk :)
Elise Vognild