FREDAG

Hej! 
 
Tiden flög iväg igår och ett två tre så var jag tvungen att sova för att orka komma upp idag. 
 
Ellie jobbade lite i trav över upphöjda bommar och var mycket stabilare än i onsdags, skönt det. Fortsatte med jobbet från träningen och det gick riktigt bra! 
 
När jag red Acorat vet jag inte vad det var med mig. Hadei ngen direkt plan över passet och då blir det bara pannkaka. Fick ta några längre skrittpauser för att jag skulle samla mig och skärpa till mig. Gick betydligt bättre mot slutet men är besviken på min ridning. Jaja, så blir det ibland. På't igen bara! 
 
 
Hann även med en springtur (har nämligen lovat mig själv att jag ska försöka springa varje dag om jag inte har träning) och sedan plugg i ett par timmar. 
 
 
Senare idag far jag, Esmeralda, Bullen, Geena och Oliven iväg till sthlm där Avicii väntar på oss!! Ska bli riktigt riktigt kul ska jag säga er! :D