Snart julledigt!

Nu var det några dagar sedan jag skrev och sen sist har jag äntligen fått jullov!! Är inte helt ledig då jag nu jobbat fre-mån, men efter idag får jag lite jul och nyårsledighet innan jag ska jobba lite till och sedan börjat skolan :) 

Sitter och dricker te och har precis ätit frukost i väntan på att hästarna äter upp, låter mer vuxet om jag hade skrivit kaffe istället för de men det lär dröja många år innan jag dricker det haha. 

Har under helgen fått ridit mycket, så himla lyxigt att få rida på jobbet måste jag säga!! Lär mig så otroligt mycket också när jag rider flera olika hästar och unghästar. Väldigt kul att utvecklas och lära sig nya saker! :) igår fick jag även hoppa en häst, vilket alltid är lite extra kul :D passade även perfekt att jag fått rida här i helgen då Arties ägare har ridit honom :) 

Nu vill hästarna ut och jag ska sätta igång med stallarbetet! Ha det så bra!