God jul några dagar försent

Hoppas att ni alla haft en väldigt bra jul och att ni fått det ni ville ha! Själv är jag nöjd med julen iår trots att jag drog på mig en förkylning som blommade ut på julafton + en hejdundrande jävla mensvärk :) Var inte taggad alls när jag vaknade men det blev ändå bra trots omständigheterna. 
 
Nu är det dags att ta tag i livet efter julhelgen. Hestarna och jag ska få vår dagliga motion så det är bäst att ta tag i det. Imorgon och på söndag är det träningskurs för Jannica som jag tar med mig Artie till. Inte hoppat sedan vi tävlade sist och häromdan när vi red lite bommar var han överlycklig! Ska bli riktigt kul att börja komma igång igen med träningen inför kommande säsong! :D 
 
 
 
Lite kul att hindret står på iprincip exakt samma plats och att bilderna är väldigt lika varandra trots att det var olika arrangörer på dessa två tävlingar! :))