VILKEN PONNY, VILKEN DEBUT

Hallå hallå!! Har varit för nervös idag för att bry mig om bloggen om jag ska vara helt ärlig, hehe. 
 
 
Igår hoppade vi en la som gick helt okej. Ellie var duktig men inte jag, fick inte till några avstånd alls kändes det som. Några fina språng iallefall så det var bara att glömma rundan och tänka på det som gick bra. 
 
 
Idag var det sista klassen på dagen som vi skulle vara med i, debut i msvb dessutom... som jag har längtat efter denna dag!! Många starter och flera klasser innan min tur så vi åkte en sväng och hälsade på kära prins mitt på dagen eftersom han bara bor 2 mil härifrån :) Sötaste ponnyn, och han har det så bra så bra! Fick god mat och äppelpaj dessutoms, mums!! Världens goaste familj :D 
 
När det efter många timmar äntligen blev min tur var jag så himla taggad!! Först var jag väldigt nervös, sen var jag nervös men så himla glad och taggad för att det skulle bli så kul. Sen släppte det och var bara att tuta och köra när jag väl red in på banan. Hon var så jävla fin, hoppade så förbaskat bra och jag red väldigt bra också för den delen! Fegade inte alls utan red på som jag ska och ja, då går det ju vägen!! 
 
NOLLADE OCH BLEV PLACERADE SOM 8:a!!!! Grät när jag red ut från banan, hon är så fantastiskt min lilla ponny och kämpe! Som hon hoppar min fina lilla stjärna. har inte ord att beskriva hur glad jag är, eller hur fantastisk min ponny är. Obeskrivligt. Världens bästa Ellie. <3 <3 <3