SPRINGER DU MED FOTEN?...

.... Ja det gör jag faktiskt!!!
 
Tänkte vara lite hurtig och röra på fläsket i form av en springtur tidigare idag men icke sa nicke, min fot som krånglar lite till och från skulle inte hålla för det idag + att jag på något konstigt sätt måste ha sträckt vadmuskeln. Så det blev det inget springande för min del inte, men jag lever ändå. Acorat fick lite kvällsmassage nu på kvällen vilket var väldigt uppskattat. Bra för mina fingrar också att få röra på siglite. Nästan lika krävande som att springa, så vi kan ju låtsas att jag gjorde det. 
 
 
Well, insåg just att jag inte var så bra på att vara rolig som jag trodde att jag var, men hoppas jag inte skrämmer iväg er för det. Ska gossa ner mig nu i sängen och sova. Imorgon är det skola igen, bara 3 dagar denna vecka vilket känns för jäkla bra. Skulle dock vilja ha sommarlov nu med en gång, men hux flux så är vi väl där. Hoppas jag iaf. ADIOS! 
 
 
 
 
Superponnyn <3