Inte mycket kvar!!

Insåg just att det inte är mycket kvar att göra alls i skolan, så himla skönt!!
 
Igår skickade jag in två inlämningar och jag tror inte att det kommer bli så många fler denna termin! Som jag vet just nu är det tre "riktiga" prov kvar, lär väl säkert bli fler det får vi se helt enkelt, och sen någon redovisning och sen nationella proven! Sen är det KLART. och vi kan äntligen få slappna av!! Blev så himla pepp nu på att jobba en massa för att bara få det överstökat och klart så jag kan få lov. fy vad jag tjatar om det där lovet nu känner jag, men det är vad som snurrar runt i huvudet på mig just nu. 
 
Ikväll blir det lite valborgsfirande med härligt folk såklart! Hoppas ni alla har en bra valborg och imorgon är det MAJ!!! (Var det inte januari nyss?)
 
Kärlek på den här konserten.